Morgonstund har guld i mun

13 Februari 2010

 

 

Det är såhär det ska va varje morgon.!

Är inte frukoststunden den allra bästa av alla stunder på dagen. Oavsett hur än tiden rinner iväg mot jobb o fart o fläkt infinner man sig alltid i sin lilla frukost. Och med denna vackra och mest underbara bild framför sig varje morgon kan man inget annat än att njuta och drömma sig bortom havets gränser.

Själv sitter jag i mitt kök, inviren i favoritfilten min för att stänga bort februarikylan som biter sig fast på fönderbläcket. Kaffedoften delar första plats med det nyinköpta tiramisu-ljuset, ägget är perfekt (ledsen mamma men får fortfarande ta tiden på mobilen- äggklockan jag fick av dej i födelsedagspresent vill inte ringa!).

 

Frukosten är serverad!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad mysigt du har det :) Här luktar det nybakt bröd istället för kaffe :) Ha en underbar dag och underrätta mig om vad som händer ikväll ;) Kramar

2010-02-13 @ 13:55:54
URL: http://ahlens.blogg.se/
Postat av: Pappa

Perfekt va, längtar allt tillbaka till värmen när man ser ditt foto...Fina bilder och roligt att jag får ta del av din blogg, själv har jag blog & twitter med namnet inventorsnews

2010-02-13 @ 17:58:06
Postat av: moster

Hej Gumman!

Va kul att du också bloggar.



Fina bilder o texter. Ser fram mot mer...



Kram Mona

2010-02-16 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0