Blomsteräng i sängkammarn...



Fröken Pryd har varit framme och lekt homestylist här hemma. Fixat och trixat, pekat och befalligt. Mycket har blivit gjort, - till och med har hon fått Tummelisa att så krasse och plantera om den stackars klematisen i sovrummet. Här tillsammans med min peperomia och min underbara orkidé som fått stå ut med mycket i sitt liv.

 

Här inne i sovrummet har det trollats under dagens lopp och vips har hela väggen bakom sängen slagit ut i blomster!




På något underligt vis måste jag ha öppnat mina ögon och breddat mina vidder och välkommat in mormors romantiska drömmar till mitt sovrum!



Här vid min vackra sommaräng ska bänken bytas ut mot en egen version av Walk In Closet.
Jag har såklart hittat massa ögongodis som gett mig inspiration till mina kommande planer. 
Njut!



... like wet bedtimestories ; )


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej stumpan, ohh vad jag vill se hur du har det, tänk va nära du är och vad svårt det blir att komma hem till dig, snart kan jag äntligen göra det, Kram o Puss Pappa

2010-02-20 @ 22:26:06
Postat av: Sofia

Nu har våren slagit ut hemma hos dig oxå, jag förmodar att mina vårblommor flygit sin kos när jag kommer hem till lägenheten i göteborg igen, men skullle jag sakna våren är det ju bara att komma bort till redbergsplatsen och hälsa på den igen :) Hoppas din helg varit bra! Jag vet inte hur jag ska komma hem, tågen ställs in på rullande band, men om det löser sig ska jag vara tillbaks i stan ikväll. Kram på dig!

2010-02-21 @ 10:08:22
URL: http://ahlens.blogg.se/
Postat av: Tess

Nu har jag hittat hit!!! Har inte läst så mycket än men jag gillar vad jag ser! Och läser!

Vilken härlig tapet! Kram kram och åter kram. Saknar dig syrran! Vil ha dig här just nu!

2010-02-21 @ 13:43:06
Postat av: Tess

Ehh föresten.. om bänken skall bort betalar jag gärna en bra slant för den... just name the price!

2010-02-21 @ 13:45:14
Postat av: Helene

men gud va tjusigt du fixat tjejen! du vet hur man gör det snyggt minsann! har kikat igenom dina inlägg o vill tacka för härlig läsning att fördriva en annars rätt så långsamtgående tid med! vill komma o hälsa på dig snart! puss till dig!

2010-02-22 @ 15:24:40
Postat av: mamma

Ja du gumman min!! Visst blev det fint!! Kram från oss här hemma!!

2010-02-22 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0