Vitsippedagg...

 

.. vit kristyr. änglamark. underbarn. magiska under. vardagslyx.

det bästa av det mesta och lite till..

Jag vill tillägna mitt liv o vardag lite extra krydda genom att skapa ett alldeles egen plats där lite mer än min handskrivna dagbok kan få utrymme. Jag har massor av vackra stunder och inspirerande ting jag vill få utlopp för, hela dagen är en ren inspirationsskälla och måste levas ut. Kanske en sida ur min dagbok kan vakna till eget liv, släcka en del av min kreativa törst och mätta någon annans lust...

 

fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken vacker bild!!!!

2010-01-25 @ 19:00:26
Postat av: Pappa

Härligt att du är igång med en egen blogg, Puss o Kram Pappa

2010-02-15 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0