Uppåt väggarna


En återblick på mitt spontanköp på Holmens Marknad förra veckan; Egentligen på jakt efter en praktisk och snygg byrå eller andra nödvändigheter, men sprang förbi ett stort bord med massor av lådor med LP-skivor. "Vänta lite nu...", tänkte Tummelisa och vände om, snegla lite fint på de första omslagen. "Nej, nej" sa Fröken Pryd. "Vad ska du nu med gamla LP-skivor till! Luktar äckligt och påminner om gamla raggare från 60-talet." Men på secon hand är allt tillåtet och där vid alla LP-skivor blev vi ståendes, bläddrande efter de allra snyggatse omslagen, vilket visade sig i kärlek vid första ögonkastet. Mina tre favoriter är nu värda att ramas in!



Nu äntligen kan de få pryda min nakna vägg i vardagsrummet. Och jag är riktigt nöjd med resultatet!











Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blev ju jättefint med skivorna på väggen! Well done! Kramis!

2010-03-14 @ 16:05:23
URL: http://ahlens.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja vad fint det blev lilla du, jag har många skivor du kan ta om du vill ha mer, kanske i hallen eller. Va fint du får det Tinis, är stolt över dig.Kram Pappa

2010-03-15 @ 23:17:47
Postat av: Tess

Vad fint du har det!!!! Kram

2010-03-19 @ 21:06:10
URL: http://tessansvida.blogg.se/
Postat av: mamma

Tina! vad fint det blev!!!! Vad bra du är på att få "till" det!!! Kram kram

2010-03-21 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0