dagens avtryck...


vill dela med mig av en liten del ur mitt nya skissblock..
den jag ska fylla med fantasi, lust, ilska och inspiration. ja allt.
Tack fina Jacob! :)



dessa två sidor får ingå i lustens och inspirationens sidor.
ibland får jag lust att uttrycka rörelser, dans. och den vill jag på något sätt bevara och minnas för att kunna få tillbaka den känslan igen. dansarens grasiösa hållning är så vacker, verkligen som en stolt fågel. det är just den jag fått inspiration av här och jag drömmer mig bort till en ensam scen där jag får dansa för mig själv. som en stolt fågel. 




*


Kommentarer
Postat av: Jacob

Fint Tina, bara att fortsätta när inspirationen kommer! =)



2010-11-23 @ 13:53:08
Postat av: Mamma

kram från mamma

2010-12-02 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0