redo för avtryck i mina 1 rum o kök

nu blir det att leka stylist, kreatör och hemmafru. blir bara att hoppa i målarbyxorna och börja spackla, måla och spika.
mitt första projekt blir lyckoskåpet ifrån Holmens Markand. kan inte lista ut vad den använts till men vackert, bevarat hantverk med fina, praktiskt detaljer.

 

 idag har jag börjat måla det helvitt och dessutom sågat bort dom fula handtagen, vilka ska ersättas av fina knoppar ifrån Indiska. kommer bli sååå nöjd!





inflyttningsmys. efter en kämpig heldags flytt myser jag med stans godaste hämtpizza från pizzerian nere på gatan- kommer hellätt bli stammis!


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad fint det kommer att bli gumman! Vi får hoppas att detta blir din andra kärlek och det tror jag allt att det blir. Saknar dig massor!!!! Tack igen för "lycka" skylten! Kram

2010-10-11 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0