Livet i kartonger


Livet i kartonger.
 massa kartonger! exakt 28 stycken. så stort är mitt liv, plus några kassar.


såklart det är lite vemodigt att lämna sina 2 rum & kök. en plats som varit mitt hem under detta året,
hemmet jag blev förälskad i och som va mitt allra första riktiga med 160 säng och badkar.
Nu blir det varken 160 säng eller badkar, men en resa och nya kreativa möjligheter till att forma något nytt.
hurra för livets alla möjligheter!



mina gröna vänner fick göra sällskap med yes och diskborte på första turen till nya hemmet.

 


Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Skoj att du kommit igång med bloggen igen, Tina. Många kramar! :)

2010-10-03 @ 16:02:11
URL: http://mmmartin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskar dig Tina!!! Det kommer bli bra i ditt nya hem också, där kommer du fortsätta med din fantastiska resa, Du är mycket speciell... o underbar med en enorm kämparglöd!!!!! Kram från mamma

2010-10-14 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0