Lek & lär på Grönbergs Interiör

Vår! Nu spirar gräset och knopparna brister ut i full blom. Såsom jag får göra på min andra praktikperiod, som är i den vackra butiken Grönbergs Interiör på kungsgatan 18 i Göteborg.
För mig är det nu dags att fokusera på butikens ansikte utåt; skyltfönstret! Och jag har fått äran att få planera ombyggnaden av butikens största skyltfönster. 
Här hade Faridah tidigare exponerat upp en miljö med inspiration av vår och påsk med Grönbergs lyxiga touch.





På påskdagen blev jag insläppt i butiken, likt ett barn på premiärhelgen på Liseberg. Det blev åka av med tapetsering, byte av tak och golvmålning.

  

Premiär! tapeterar mina första riktiga tapetlängder på egen hand! :D


 

här försvinner tidigare tyg ifrån takplattorna.




måla golv




                                                                                            fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Spännande!!!

2011-04-27 @ 22:08:11
Postat av: Mamma

Spännande!!!

2011-04-27 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0