BESTIAL TOUCH BY INDISKA/tina


Här på indiska samsas mönster och strukturer i det oändliga- något som jag upptäckt är mycket roligt, trots att det är en riktig utmaning för mig. Min mentor väljer de plagg som behöver lyftas fram på dockorna, vilket inte alltid är den kombinationen jag själv skulle valt. Men allt har sin tanke och på INDISKA är det mesta tillåtet.
Här är smakprov ifrån den mer djuriska och vilda sidan av INDISKAs vårkollektion.
 




Solglasögon och leggings. riktiga vårtecken. Nu suktar vi efter bristande knoppar och fågelsång!



this leggings is not really my thing, but news is news





Jag vårdar mina dockor väl, pratar med dom och hör hur dom trivs i sin nya outfit. När de är glada och nöjda är jag glad och nöjd!



sugen på mer? ta en titt på hemsidan!
http://indiska.com/default.asp?e=fashion


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad du är duktig. Jag ÄLSKAR de leggings, hur söta detaljer som helst ju!!!



När kommer du hit? Behöver inredningshjälp? hihi

2011-02-12 @ 21:47:56
Postat av: Pappa

Va fint du gör Tinis, älskar dig pappa

2011-02-22 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0