Lek bland tidningsurklipp & blomsterknoppar



Idag fick jag äran att göra en fin bukett som tack från klassen till vår mentor Linda. Linda har vi i exponeringslära, där vi bland annat fått skapa med hjälp av kollage. Det tog jag med mig i tanken när jag tillverkade denna bukett...




 
Den runda stommen har jag gjort av urklipp från tidningar. Detta symbolisera vår inspirationsförmåga och kreativitet, lust att skapa och prestera.




Nejlikor och flox leker med silkeskulor på svävande lekplats...





*

 


Tack Linda för en inspirerande termin där du sparkat oss rätt ut i den stora världen som butikskommunikatör!




***


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så fint du gjort!!! Precis som vanligt!!!! kram mamma

2011-06-26 @ 19:26:28
Postat av: Camilla Rosén

Tina! jag är så imponerad av din blogg och dina arbeten!!

så kul att se!! KRAM

2011-06-26 @ 22:03:31
URL: http://kreativacamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0