Behind the scenes

Full speed på Grönbergs Interiör! Min första vecka har flygit förbi i illfart och jag förstår verkligen att man skulle vilja jobba dygnet runt plus lite till när man har egen butik! Massor av idéer, vilja och lyckorus!
Mitt projeket att planera och exponera skyltfönstret har fyllt mina dagar och kvällar, och jag har mer eller mindre levt bakom glasrutan på Kungsgatan 18.

 


söta bord som målas...

 
om man inte hinner fålla gardiner får man ta häftpistolen till hjälp...

 

färgsättningen skall gå i lekfulla nyanser av rött, orange, rosa, lila och aprikos.




 

   

här piffas det med kuddarna..
en god bit påväg.. men ännu inte där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0