Tre veckor rikare som butikskommunikatör

 Vips vad tiden går fort! Nu har tre veckor gått o jag har fyllt på med erfarenhet och rikedom i bagaget. Jag har verkligen känt mig som en i gänget och jag har fått koll på mycket av massor som rör sig i butiken. Jag har fått ta hand om kunderna och gjort söta blomterknyten och buketter. Det är bland pioner och ranunklar jag hör hemma!

´

På morgonen ska utsidan och blomsteradelningen göras iordning med snitt o blommor.



***

Lilla skyltfönstret byggdes om andra veckan och här hjälptes vi åt att lyfta fram porslinet Mateus och "Månadens Doft" från Yankee i en skön strandkänsla.





Jag fick göra Mateus logga i folie.

 

Här fick jag bygga upp en miljö i skön sommarkänsla med "Månadens Doft" ifrån Yankee.

***


Sista veckan har vi förberett inför Vårrean och jag fick bepröva mina kunskaper i folieteknik.

 



Rean hålls i skyltfönstret!

***


Erbjudande!
Här har jag fått utmaningen att exponera vissa varor som är erbjudande på. Alltifrån Mateusporslin, krukor och doftljus ska lyftas fram på dessa bord. Smått o gott i en mix!



 

 



 ***

Vilken kalasdag!



Såhär fint hade de gjort för mig sista praktikdagen. Det blev mumsig chokladtårta till lunch och i paketen låg det en bok och favoritporslinet Mateus!
Många varma kramar till Pia, Faridah, Helene, Frida, Rafael o Barbro!


*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilken härlig tårta!! Och presenter!! vilka gulliga människor det verkar finnas på grönbergs!!!

Härliga bilder tina!!! Kram kram från mamma

2011-06-08 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0