Ett kapitel ur "The place for inspiration", Arkaden


Fort som vinden fick jag hoppa in för att förverkliga höstkampanjen på Arkaden som anordnades av eventföretaget "That´s Wonderful". En blandning av spänning och ivrighet gav mig motivation att sätta mig in i ett projket som nätt och jämt var färdigplanerat- min uppgift var att finnas tillhands och vara med att verkställa eventet med allt ifrån svävande ballerinadockor till trendigt blomster.


Självklart ska det vara spårvagnsreklam om det är Göteborg som gäller!





Svävande installationer...


... krävde planering och förarbete. Här en stomme till kjolen.




Dockornas öde blev vit sprayfärg.






De två installationerna fick monteras under onsdagsnatten. Kl 03.30 kom den andra installationen upp med hjälp av lift och en gnutta tålamod.





Premiärdagen och ballerinan svävar vid entréen till Västra Hamngatan!








En monter byddes upp inför kampanjen. Här visades höstens trender med kläder och accessoarer från Arkaden.
Jag fick uppgiften att skissa denna skiss för att presentera montern för Arkadens huvudkontor.




Jag älskar att arbeta i den miljö där det blommorna ska blomstra!




Blomster som förhöjer dess miljö!




Färger som brund, orange, koppar och aprikos i samspel med yvighet och vild känsla är hösten 2011!




Ett kapitel rikare av arbetslivet, och trots sen natt och högt tempo är jag redo för mer!




Kommentarer
Postat av: ramona

Kanon bra Tjejen!:)



2011-10-02 @ 09:48:41
Postat av: Mamma

bra jobbat tina!!! Du är så duktig!! Älskar dig!!!

2011-10-05 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0